2008年12月26日 星期五

我是葉曙榮.英文名字是Eric.
我目前就讀台南市私立寶仁國小6年仁班.
我的興趣是聽歌.唱歌.閱讀和運動.
我最喜歡的運動有踢足球.打籃球.跑步.游泳.
我喜歡吃的水果有香蕉.芭樂.荔枝.芒果.草莓.
我最喜歡的食物有咖哩飯.火鍋.Pizza.
我喜歡聽的歌有無樂不作.國境之南.稻香.
我喜歡的顏色有藍色.黃色.綠色.
我喜歡的科目是體育.自然.社會.
我喜歡的電動遊戲神奇寶貝珍珠與鑽石.無雙蛇魔.無雙蛇魔-魔王在臨.

I am Eric. My Chinese name is 葉曙榮.
I am twelve years old .
I study in Pao Jen elementary school.
My hobby : music , reading and sport.
My favorite sport : soccer, running.
My favorite food :curry, hot pot and pizza.
My favorite fruit : mango, straw berry and banana.
My favorite color : blue , yellow , green .
My favorite subject : P.E class, Science and Social Study.

沒有留言:

張貼留言